Ja, ik ben op de helft van mijn huidige boek (What came before he shot her, van Elizabeth George), maar dat is niet waar deze post over gaat. Het is 1 juli! Tijd om kort terug te blikken op de 17,5 boeken die ik in de eerste helft van 2009 las.

agendaBoeken die eruit springen:
The Remains of the Day van Kazuo Ishiguro
Brideshead Revisited van Evelyn Waugh
Dans dans dans van Haruki Murakami
Zo God het wil van Niccolò Ammaniti

Maar nog niets waarvan ik nu al weet dat het zéker in mijn top-3 favorieten van dit jaar terechtkomt. De volledige lijst kun je vinden op mijn Bookcrossing boekenplank. Was ik nou ook maar halverwege met wat ik dit jaar nog moet lezen voor mijn persoonlijke challenge..! :(

Voor de tweede helft van 2009 kijk ik érg uit naar de volgende boeken op mijn Mount TBR:
Revolutionary Road van Richard Yates
Away van Amy Bloom
The Wasted Vigil van Nadeem Aslam
The Mapmaker’s Wife van Robert Whitaker
To Kill a Mocking Bird van Harper Lee (als de Bookcrossing boekenring op tijd binnenkomt)

Wat hebben jullie in het vooruitzicht? En wat las je dat ik, als het even kan, nog dit jaar te pakken moet krijgen?

