Ha, de ‘currently reading widget thingy’ is gelukt (kijk maar even links ;) ! Dat doet me denken aan alle boeken die ik nog zou willen reviewen maar waar ik niet aan toekom — hier niet, noch bij Bookcrossing of op de Boekgrrls mailinglist. Boeken in de wachtrij zijn bijvoorbeeld:

  • The Teahouse Fire (Ellis Avery); mijn best read van 2008
  • Dans dans dans (Haruki Murakami)
  • De jacht op het verloren schaap (ook Murakami)
  • Notes from an exhibition (Patrick Gale)
  • Slam (Nick Hornby)

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als jullie nou roepen over welk boek je wat wilt horen, dan ga ik ermee aan de slag! Maar geef me dan wel even een duidelijke vraag om me over de drempel te helpen en niet zoiets vaags als “Wat vond je ervan?”… Alstublieft ;)

Idee gejat van een ouwe WeeklyGeeks.

